1- منقطع سپلائی کب بحال ہوگی؟
آپ منقطع سپلائی کی بحالی کے بارے میں اپنے متعلقہ سب ڈویژن کے دفترکےشکایات مرکز سے معلومات حاصل کر سکتے ہیں.مصروف ٹیلی فون لائن کی صورت میں 63726- 0800 / 118 ڈائل کریں.
2- میپکو دھاتی تار کے ساتھ پتنگ بازی کی وجہ سے فراہمی کی ناکامی کنٹرول کرنے کے لئے کیا کر رہی ہے؟
یہ مسئلہ گرڈ سٹیشن کے سامان کوٹیکنیکل سطح پرگارڈ وائرز اورنیٹس سے ڈھانپننے سے حل کیا جا رہا ہے.انتظامی اور قانونی سطح پر،گشت کا انتظام کیا جا رہا ہےجو ملزمان کو گرفتار کر کےانھیں پولیس کے حوالے کر رہی ہے تاکہ ان کے خلاف مقدمات قائم کیے جا سکیں تاہم، عوامی حمایت اس عمل کو روکنے کے لئے بہت ضروری ہے.میپکو پرنٹ / الیکٹرانک میڈیاکےذریعےسیمینار،اپیل اور واک کا انتظام کر کےعوامی حمایت چاھتا ھے
3- علاقے میں کم وولٹیج کا مسئلہ کس طرح درست کیا جائے؟
اپنے علاقے کے ایس ڈی او /ایکس ای این /ایس ای سے رابطہ کریں۔یہ اپنی سطح پر مسئلے کو حل کریں گے.اگر ضروری ہوا تو، اضافی کام کے لئے میپکو ہیڈ کوارٹر سے رجوع کریں گے.
4- دروازے یا گلی کی راہ میں رکاوٹ خطرناک کھمبے یا تاروں کو کس طرح ختم کیا جا سکتا ہے؟
کھمبے / تار گھر یا سڑک کی تعمیر سے پہلے نصب کیے گئے تھے،ا پنے علاقے کے ایگزیکٹو انجینئر آپریشن کو لکھ کر تفصیلات دیں۔وہ کھمبے یا تاریں اتارنے کی ممکنہ لاگت کا تخمینہ تیار کریں گے.یہ قیمت کھمبے یا تاروں کی جگہ کی تبدیلی کے لئے آپ کی طرف سے ادا کی جائَے گی.
5- مقامی جگہوں یا ایک گاؤں میں بجلی کے لئے پالیسی اور طریقہ کار کیا ہے؟
علاقے یا گاؤں میں بجلی کے لئے مقامی یا صوبائی حکومت کی طرف سے مالی منظوری دی جاتی ھےعلاقوں میں بجلی کی بحا لی کے لیے اپنے نمائندے کے ساتھ رابطے میں رہیں میپکو ایک فزیبلٹی رپورٹ فراہم کرے گامکمل لاگت کی ادائیگی پر، بجلی کا کام شروع کیا جائے گا.اسی طرح سےہاؤسنگ منصوبوں کی بجلی کی قیمت سپانسرز یا رہائشیوں کی طرف سےبرداشت کی جاتی ہے۔
6- نئے میٹر پرانے میٹر سےتیز کیوں چلتےجنہیں لیسکو کی طرف سے تبدیل کر دیا گیا ہے؟
یہ درست نھیں ہے۔حقیقت یہ ہے کے نئے میٹر ٹھیک چلتے ہیں پرانے میٹر زیادہ عمر، اندرونی اور بیرونی مسائل کی وجہ سے آہستہ ھو گئے تھے
7- مٹیریل لائنوں سے چوری ہوتا ہےتو میپکو کوبجلی کی فراہمی بحال کرنے کے لئے ایک طویل وقت کیوں لگتا ہے؟
میپکو کی لائنز سے مال کی چوری ایک مجرمانہ سرگرمی ہے اورمحکمانہ انکوائری کے علاوہ ،پولیس کی تحقیقات کے لئے FIR رجسٹر کرانے کی ضرورت پڑتی ہے.پولیس ایف آئی آرکےاندراج اورڈیپارٹمنٹل دستاویزات کی تکمیل کےبعد،چوری شدہ مٹیریل صارفین سے قیمت لے کر تبدیل کیا جاتا ہےجو جوقواعد/قانون کےمطابق اس کی حفاظت کی ذمےداری میںشامل ہیں۔ قیمت،بہرحال،عام صارفین سےقسطوںمیں لی جائے گی لیکن ایک صارف کی صورت میں ایک قسط میں وصول کی جائے گی
8- صنعتی صارفین کی مختلف اقسام کیا ہیں اور متعلقہ منظوری دینے والے حکام کون ہیں؟
ٹیرف بی – I |
40 کلو واٹ تک |
ٹیرف بی-II |
41 کلو واٹ سے 500 کلو واٹ کے لئے |
ٹیرف بی - III |
5000کلو واٹ تک لوڈ کے لئے |
ٹیرف بی - چہارم |
66/132/220 کےوی پر تمام لوڈ کے لئے |
لوڈ کی منظوری کے لئے اتھارٹی:
70 کلو واٹ تک |
:ڈپٹی منیجر (ڈویژن) |
71کلوواٹ سے500 کلو واٹ تک |
: مینیجر (سرکل) |
500 کلو واٹ سے زیادہ |
:چیف ایگزیکٹو آفیسر(لیسکو) |
9- شکایت کے دفتر کے ٹیلی فون لائن مسلسل مصروف رنگ دیتا ہے،شاید رسیور کریڈل سے ہٹا دیاجاتا ہے؟
یہ بالکل ایسا نہیں ہےجب بجلی کی فراہمی ایک مخصوص علاقے میںمنقطع ھو جاتی ھے توصارفین کی بڑی تعداد رابطہ کرنے کی کوشش کرتی ہے جس کی وجہ سے شکایت آفس کا ٹیلی فون مصروف رہتا ہے۔اپنے علاقے کی شکایت کے دفتر کے علاوہ، آپ 061- 9220313 ,9220317, 9220314 میں یا 63726- 0800 پرمیپکو ہیڈکوارٹرمیں رابطہ کر سکتے ہیں
10- بل پر غلط ریڈنگ کی اصلاح کے لئے کس سے رجوع کیا جائے ؟
اپنے علاقے یا میپکو ہیڈ کوارٹر کےصارفین کی خدمات کے مراکز سے رابطہ کریں
11- ڈیٹیکشن بل کیا ہے؟
ڈیٹیکشن بل ان کاموں کےلئے ہے:
- غیرقانونی بجلی کی ابسٹرکشن یا توانائی کی کھپت
- براہ راست کنڈا
- آہستگی کے باعث وغیرہ ۔ .
براہ راست کنڈا لگانے کی صورت میں، جو کوئی بھی بغیر اجازت اشیاء یا آلات لگائے گا اس کے خلاف ایف آئی آر کاٹی جائے گی۔چوری شدہ بجلی کے نقصان کو پورا کرنے کے لیے ضابطے کے مطابق ڈیٹیکشن بل پیش کیا جائے گا اس جگہ کے مالک یا رہائشی کو غیر قانونی بجلی استعمال کرنے کی وجہ سےڈیٹیکشن بل ادا کرنا ہوگا
سست روی کی وجہ سےڈیٹیکشن بل میٹر کی تکنیکی اور مکینیکی جانچ کے بعد پیش کیا جائے گا۔سست روی ٹیسٹ میٹر یا مناسب ٹیسٹنگ آلات کی مدد سے جانچی جائے گی۔بجلی کی مقدار اور دورانیہ چیک میٹر کے رزلٹ ،کھپت کی کیفیت،منظور لوڈ یا کسی بھی مناسب طریقے سے ناپی جائے گی
اگرچہ ڈیٹیکشن بل کی تیاری میں احتیاط برتی جاتی ہے،اس کے باوجود کوئی مسلئہ یا تحفظات ہوں تو متعلقہ افسر سے رابطہ کریں۔یاد رکھیں اپنے واجبات وقت پر ادا کر دیں ورنہ آپ کا کنکشن کاٹا بھی جا سکتا ہے
12- میں گزشتہ دو ماہ سے چھوٹے چھوٹے بل وصول کررہا تھا اچانک اس ماہ ایک بہت بڑابل موصول ہوا ہےاس کی کیا وجہ ہو سکتی ہے؟.
آپکےبجلی کےمیٹرپراعداد کی پڑتال کرنےمیں کبھی تکلیف نہیں ہوتی ہےخاص طورپرجب توانائی اورپیسےکی بچت کےفوائد شامل ھوں۔بجلی کےمیٹرپڑھناسیکھنےسےآپ اپنی نگرانی کرسکتےہیں اوریوٹیلیٹی کمپنی کی جانب سےہل میںاوور چارجنگ یا انڈرچارجنگ سےگریزکرسکتےھیں.بجلی کے میٹر مہینےمیں ایک مرتبہ بل میں درج تاریخ کو ریڈ کیےجاتے ہیں.اگر آپ کا میٹر ریڈ نہیں کیا گیا تو اپنی سب ڈویژن سے رابطہ کریں.اگر آپ بل اور ریڈنگ میںواضح فرق دیکھیں تو اسے ٹھیک کروا لیں یہ اگلےبل میں اوورچارج یا انڈرچارج کی وجہ بن سکتا ہے
13- ایک سلیب کا کیا فائدہ ہے؟
سلیب کا فائدہ یہ کہ خودبخود کمپیوٹرپر تمام سالانہ بل کی کھپت شمار کر لی جاتی ہے- ماضی میں غلط تشخیص کی وجہ سے انڈر بلنگ یا باقاعدہ ماہانہ بل کی غلطی اور غلط تشخیص محکمہ کے ذ مے ہے
14- میں اپنے بل پر قسطیں کہاں سے حاصل کر سکتا ہوں؟
انسٹالمنٹ بل موجودہ بل پر واجب نہیں ہے ۔ تاہم قسطوں پربجلی کے بقایا واجبات دیےجاسکتےہیں اورجب بجلی کےواجبات قسطوںمیں اداکرنےکی اجازت ہوتوسود موجودہ بینک کی شرح پر عائد ہوگا
عام کنکشن کی صورت میں،5 ہزارروپے کے بقایا جات کی صورت میںSDO تین برابرماہانہ اقساط کر سکتا ہے۔50000 روپے کے بقایا جات کی صورت میں XENتین برابرماہانہ اقساط پرقادرہے ۔ 100000 روپے کے بقایا جات کے لیے SE چار برابرماہانہ اقساط کااختیار رکھتا ہے ۔ سی ای او چھ برابرماہانہ قسطوں کا اختیاررکھتا ہے.
یہ اختیارات حقیقی اور مستحق کیسز کے لیے ہیں اور ایسے صارفین کے لیے جو چھ ماہ میں نادہندہ نہ ہوئے ہوں-صارف سے حلف لیا جائے گا کہ وہ قسط اور ماہانہ بل دونوں ادا کرے گا اور اپنا کنکشن بحال رکھنے کے لیے مزید اقساط کی درخواست نہیں دے گا
15- میرے گھر میں بجلی عدم ادائیگی کی وجہ سے منقطع کی گئی تھی.اب جبکہ میں نے اپنے واجبات کی ادائیگی کر دی ہےمیں اپنا کنکشن کیسے دوبارہ بحال کروا سکتا ھوں؟
سب منقطع صارفین کوواجب الاداواجبات کی کلیئرنس کےبعد ریکونیکٹ ہوں گے ۔ ریکنکشن آرڈر (RCO)کسٹمرسروسزآفیسر (CSO) کی طرف سےملنےکامجازہے
نادہندہ کی صورت میں ریکنکشن سے پہلے صارف سے تمام واجبات لیے جائیں گے اور سٹامپ پیپر پر حلف لیا جائے گاکہ جب تک تمام بقایا جات اور موجودہ بل ادا نہیں کر دیے جاتے صارف کی جگہ بقایاجات اور موجودہ بل کی عدم ادائیگی کی بنیاد پر فوری طور پر منقطع کی جا سکے گی ۔تمام رسمی کام کے علاوہ سیکورٹی ڈپازٹ رائج ریٹس کے مطابق جمع کرایا جائے گا اور کنکشن کی بحالی سے پہلے نیا معاہدہ کیا جائے گا۔ سپلائی پہلی قسط کی ادائیگی اور تمام رسمی کاروائیوں کے بعد بحال کی جائے گی
16- مجھے بل پر ا یریا وصول ھوئے ہیں جبکہ میرے کوئی واجبات بھی نہیں ہیں.میں اب کیا کر سکتا ھوں؟
اگر بقایا جات کو غلطی سے شامل کیا گیا ہےتو آپ اسے درست کروا سکتے ہیں اوراگر آپ کا یہ بل جمع ہے تو سب ڈویژن، کسٹمر سروس سینٹر سے یا بینک کی شاخ کی طرف سے بل کی رسید دکھا سکتے ہیں.
آپ کو بقایا جات کے بل پر کنکشن کاٹ نوٹس موصول ہوا ہے، اور آپ پہلے سے ہی ان کی ادائیگی کر چکے ہیں تو آپ اس ڈویژن کے کسٹمر سروس کے افسرکو بینک رسید دکھا کرالٹا سکتے ہیں.
17- میرا گھریلو کنکشن ہے لیکن اب میں اپنی جگہ پر ایک دکان کھولنا چاہتا ھوں،کیا مجھے اپنا ٹیرف تبدیل کرنے کی ضرورت ہے؟
جی ہاں، تاہم، ٹیرف کی تبدیلی صرف چالوکنکشن پر اور جہاں تکنیکی سہولت میسر ہےوہاں ہو گی.
آپ کو مندرجہ ذیل چیزوں کی قیمت ادا کرنا پڑے گی:
· اگر آپ نےموجودہ ٹیرف میں کنکشن کے وقت سروس کنکشن کی قیمت میں کوئی فائدہ یا سبسڈی حاصل کی ہو.
· ٹیرف کی تبدیلی کومؤثرکرنےکےلیے ضروری مٹیریل کی قیمت.
· موجودہ شرح کے مطابق سیکورٹی کا فرق.
· منظوٹیرف کے مقابلے میں آپ نے پہلے ہی بجلی کے استعمال کا طریقہ کار تبدیل کر دیا ہے اور دوسرے ٹیرف کے لئے بجلی کے غیر مجاز استعمال کی تشخیص کے لئے تشخیص بل لاگو ہے.
18- میں نے اپنی دکان میں نیا پلانٹ نصب کیا ہے، اب میں کس طرح ذیادہ لوڈ حاصل کر سکتا ھوں؟
اے اور اے فارم لوڈ کی توسیع لاگو کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے.
منظور لوڈ اور لاگو لوڈ کے درمیان سیکورٹی کے فرق کی ادائیگی کر کے،آپ لوڈ کی توسیع کر سکتے ہیں اورکسی بھی قسم کی تکلیف سے بچ سکتے ہیں.اس کے علاوہ آپ کو مندرجہ ذیل لاگت جمع کرانے کی ضرورت پڑ سکتی ہے
· اگرآپ نے موجودہ لوڈ کے کنکشن کے وقت قیمت یا سروس میں کوئی فائدہ یا سبسڈی حاصل کیا ہو.
· لوڈ کی توسیع موثرکرنے کےلیےمٹیریل کی لاگت.
19- مجھے اپنے بل پرڈیفیکٹومیٹرریڈنگ موصول ہو رہی ہیں، وہ کیا ہے؟
اگرآپ کا میٹر ڈیفیکٹو قرار دیا جاتا ہے تو، آپ کو گزشتہ سال کے اسی ماہ کے دوران آپ کی کھپت کی بنیاد پر تشخیص بل وصول کیا جائے گا، یہ خراب میٹر کی وجہ سے ایک اندازاْ بل ہو گا، جسے فوری طور پر تبدیل کیا جانا چاہئے. یہ کمپنی کی پالیسی ہے کہ میٹر کی خرابی کا پتہ لگتے ہی ایک "چیک میٹر" فوری طور پر نصب کیا جاتا ہےتاکہ صحیح کھپت اور بل جانچا جا سکے. تاہم ناگزیر حالات کی وجہ سے، اگرچیک میٹر نصب نہیںکیا جا سکا تو آپ سے اندازے کے مطابق بل وصول کیا جائے گا جس پر( est def ) کا نشان ہو گا.مزید یہ کہ اسی بل پر ڈیفیکٹو ایسٹیمیٹڈ بل کی عمر بھی ریکارڈ کی جائے گی اور اگر آپ کا میٹر 2 سے 3 ماہ کے اندرتبدیل نہیں ہوا تو آپ کو اپنی سب ڈویژن سے رابطہ کرنا چاہیے.
20- میں نے حال ہی میں جگہ خریدی ہے اس کے بل سابقہ مالک کے نام ہیں کس طرح میں اس کو درست کر سکتاھوں؟
نام کی تبدیلی کے لیےانہی ہدایات کا اطلاق ہوتا ہے جو نئے کنکشن کے لیے ہیں
21- میں اپنے منظور لوڈ کو کم کرنا چاہتاھوں،کیا مجھے اسکے لیے کچھ اضافی ادا کرنا پڑے گا؟
لوڈ کی کمی کی صورت میں سیکورٹی ڈپازٹ کا نظرِثانی شدہ/ موجودہ ریٹ چارج نہیں ہو گا
22- میرے علاقے میں بجلی کی بار بار بندش کے مسائل ہیں،اب کہاں جائیں ؟
معزز کسٹمربجلی کی بندش کی کئی وجوہات ہوسکتی ہیں لیکن عام طور پر یہ مسئلہ ڈسٹری بیوشن سسٹم کی اوور لوڈنگ سے ہوتا ہےاپنےعلاقےمیں مسئلےکے حل کےلیےسب ڈویژنل افسرسےرابطہ کریں جومسئلےکی صحیح نوعیت جان سکے گا اس کوحل کرنےکےقابل ہوسکےگا
23- مجھے اپنا بل موصول نہیں ہوا ہے؟
عزیز کسٹمرڈپلیکیٹ بل ہمارےکسٹمرسروس کےمراکزمیں دستیاب ہیں.اگرآپ کواکثر اپنےبل وقت پر موصول نہیں ہورہےتوآپ اپنے سب ڈویژنل دفتر رابطہ کریں
24- میں کس طرح اپنا کنکشن ایک نئی جگہ پر منتقل کر سکتا ھوں؟
کنکشن کی منتقلی کی اجازت مخصوص شرائط پر،اور تکنیکی طور پر ممکن ہونے کی صورت میں ہے.
· اگرنئی مجوزہ سائٹ کنکشن کے مالک یا اس کے قانونی وارث کے نام ہے.اگر نئی سائٹ قانونی وارث کے نام ہے تومتعلقہ قوانین کے اطلاق کے ساتھ"نام کی تبدیلی" کا پراسیس بھی عمل میں لایاجائے گا.
· آپکوکنکشن ہٹانے کے چارجز، دوبارہ تقرر کے چارجز اور کنکشن کی منتقلی کے لئے ضروری اضافی مٹیریل اور سامان کی قیمت ادا کرنی پڑے گی.
· آپکوتازہ/ مقبول شرح کے مطابق سیکورٹی ڈپازٹ کو اپ ڈیٹ کرنا پڑے گا.
· اور کنکشن کے 'خلاف کوئی بقایا جات نہیں ہیں